Tο εθνικό, το διαφορετικό και το ανώμαλο

Ακόμη μία παράσταση ντροπής, αίσχους, σχιζοφρένειας και εθνομηδενισμού έλαβε τέλος στην πόλη της Θεσσαλονίκης πριν λίγες μέρες παίρνοντας την σκυτάλη από την άλλη αισχρούπολη, την Αθήνα, την πρωτεύουσα της κακοήθειας και του εκφυλισμού της ελληνικής κοινωνίας. Για όσους έχουν ακόμη ‘’κοινωνικές’’ ευαισθησίες ή παραμένουν ακόμη ανοικτοί στις ‘’ανοικτές’’ κοινωνίες, θα πρέπει να έχουν συνειδητοποιήσει τα τελευταία χρόνια με την έξαρση των μειονοτικών αυτών ομάδων πως ο σκοπός τους δεν είναι πλέον, για την ακρίβεια ποτέ δεν ήταν, η αναγνώριση της σεξουαλικής τους ταυτότητας ή αποδοχή τους από την ελληνική κοινωνία ως αυτοπροσδιοριζόμενα άτομα αλλά είναι οφθαλμοφανές πλέον πως ο στόχος τους είναι η ανατροπή των αξιών και των ηθών της ελληνικής κοινωνίας και ο εκμαυλισμός της ελληνικής οικογενείας.

Τα σχέδια και οι επιδιώξεις των σχιζοφρενών αυτών μειονοτικών ομάδων με ακραιφνώς επιθετική και προσβλητική πολιτική απέναντι σε κάθε εθνικό, κοινωνικά αποδεκτό, παραδοσιακό και χριστιανικό στοιχείο αποτελεί τον κεντρικό πυρήνα της ‘’ομοφυλοφιλικής’’ κοινότητας παγκοσμίως, στην Ελλάδα παρομοίως, μιας και όλες οι μηδενιστικές θεωρίες και υλιστικές ιδέες εισάγονται από την Δύση. Οι ομάδες των ΠΑΨΣ* (αδυνατώ να γράψω τα αρχικά τους και να χρησιμοποιήσω συμβατικό λεξιλόγιο ακόμη και σε άρθρο), τα τελευταία χρόνια ασκούν μία πολιτική εθνομηδενισμού και αντιχριστιανισμού προσπαθώντας να τεμαχίσουν το έθνος σε μικρές συλλογικότητες με πάγια αρχή τους την σεξουαλικότητα τους, τις ερωτικές τους προτιμήσεις, τον τρόπο ενδυμασίας τους και έκφρασης αυτής της διαφοράς τους από τον υπόλοιπο ελληνικό πληθυσμό. Το θέμα δεν είναι πως οι άνθρωποι αυτοί απλώς διαθέτουν μια διαφορετική ταυτότητα κι απλώς δεν επιθυμούν να κρίνονται και να περιφρονούνται εξαιτίας της αλλά το ότι επιθυμούν η υπόλοιπη ελληνική κοινωνία, δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία ενός λαού να αποδεχθεί την αντίληψη και την στάση μιας τραγικής μειοψηφίας με έντονο χρωματισμό και μπόλικη υστερία, κάτι το οποίο το καταστεί και αντικοινωνικό αλλά και αντιδημοκρατικό.

Κάθε άνθρωπος διαθέτει μια ατομικότητα κι εντός αυτής υπάγεται και η σεξουαλικότητα του, η οποία είναι αναμφιβόλως σημαντική για την ισορροπία του ανθρώπινου ψυχισμού αλλά δεν αποτελεί σε κανένα εύλογο ον την κεντρομόλο ιδέα από την οποία καθορίζεται η κάθε του δράση αλλά λειτουργεί ως γενετικός μηχανισμός για την αναπαραγωγή του είδους και ως συμπληρωματική ανάγκη για την προσωπική του ηδονή και την ταύτιση του με το άλλο του μισό σε ψυχοσωματικό επίπεδο.

Αυτό δηλαδή που λέγανε οι παλιοί ‘’πως αυτός σκέφτεται με το πουλί του’’ για ορισμένους ανεγκέφαλους άνδρες έρμαιο των ορμών τους και των σαρκικών τους αναγκών ισχύει το ίδιο και για τους ομοφυλόφιλους παραφρασμένο ‘’οι άνθρωποι αυτοί σκέφτονται και πράττουν κάθε τους κίνηση γύρω από τον πρωκτό τους’’.
Η δράση τους δεν κινείται εντός εθνικού πλαισίου σεβόμενοι τα ήθη και έθιμα της πατρίδος τους, όπως έχουν πράξει κατά το παρελθόν πολύ επίσημοι και ανεπίσημοι ομοφυλόφιλοι, δεν αποδέχονται την ελληνική καταγωγή τους ως σημείο αναφοράς και πολιτιστικής ταυτότητας παρά μόνο αν το κράτος τους αναγνωρίσει τα παράλογα αιτήματα τους, τότε θα μπορέσουν να είναι ‘’περήφανοι’’ υπήκοοι της Ελληνικής Δημοκρατίας, ούτε δείχνουν όμως και την παραμικρή διάθεση διαλόγου, επικοινωνίας και συνεννόησης με την κοινωνία που τους γέννησε και τους ανέθρεψε, εφόσον την θεωρούν τον κύριο εχθρό (έτσι τους δίδαξαν οι ‘’σχολές’’ τους και οι ‘’δασκάλοι’’ τους) που τους εμποδίζουν από την απενεχοποίηση της ‘’διαφορετικότητας’’ τους και την προβολή αυτής μέσα στην κοινωνία.

Με λίγα λόγια, γιατί δεν μπορεί ο κακόμοιρος ο ομοφυλόφιλος να βάλει το κουστούμι του και την κόκκινη γόβα του και να πάει στην δουλειά του χωρίς να τον κοιτούν περίεργα στο δρόμο ή γιατί δυο καημένες γυναίκες να μην μπορούν να απολαύσουν την θέα στο λιμάνι ανταλλάσοντας φιλιά στο παγκάκι χωρίς να νιώθουν τον φόβο ότι κάποιος θα τις κάνει παρατήρηση. Σοβαρά προβλήματα!!!

Έτσι, κάνοντας κατάχρηση της λέξης και έννοιας ‘’διαφορετικότητα’’, καταλήγουμε να τρέφουμε απέχθεια και αηδία σε μία λέξη διότι έχει χρησιμοποιηθεί αυθαίρετα και έχει νομιμοποιηθεί επικοινωνιακά από διαφορετικές ιδεολογικές ομάδες προσωπικών σεξουαλικών, διατροφικών και άλλων εξαρτημένων αναγκών. (συμπεριλαμβανομένων των vegan και χρηστών ναρκωτικών ουσιών)

Διαφορετικοί είμαστε όλοι μας! Διαφορετικός είναι ο κάθε άνθρωπος ο οποίος αποτελεί κατ’ εικόνα και κατ’ ομοίωση του Θεού!
Διαφορετικός είναι ο κάθε ανθρώπινος ψυχισμός ο οποίος αποτελεί ένα διαφορετικό κλειδί για την είσοδο του στο Σύμπαν σύμφωνα με τον Σωκράτη.
Διαφορετική είναι η κάθε ψυχή κατερχόμενη από τον ουρανό ανάλογα με το φορτίο που κουβαλάει από εκεί ψηλά, τις γενετικές καταβολές, τα προσωπικά της βιώματα, το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον και ασφαλώς η παιδεία που λαμβάνει στο πέρασμα των χρόνων όπως ισχυρίζονται και οι ψυχολόγοι.
Ακόμη κι εμείς οι Έλληνες μεταξύ μας είμαστε διαφορετικοί ατομικά αλλά και τόσο όμοιοι σε κάποιες εκδηλώσεις μας συλλογικά. Η διαφορετικότητα ενυπάρχει στο καθένα μεταξύ μας σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε εθνικό επίπεδο εντός της παγκόσμιας κοινότητας καθότι το κάθε έθνος ξεχωριστά υπάγεται στη διαφορετικότητα κατά ουσία και ύπαρξη κι όχι ως ορολογία και μεθολογία, γιατί διαφέρει από τα άλλα έθνη σε ήθη και έθιμα, πολιτισμό και κουλτούρα, θρησκεία και νόμους.

Οι πορείες αυτές επομένως δεν μπορούν να θεωρηθούν σε καμία περίπτωση παρελάσεις, ούτε και περηφάνιας διότι στερούνται κύρους, αξιοπρέπειας, ιδανικών και κατορθωμάτων. Πιο πολύ τείνουν να μοιάζουν με πορείες μίσους και φεστιβάλ ανωμαλίας. Παραβιάζουν την ομαλότητα της παραδοσιακής κοινωνίας και την φυσιολογικότητα της ελληνικής οικογενείας προβάλλοντας το παράλογο, το ανώμαλο, το εμετικό και το επιζήμιο για την κοινωνική συνοχή και την εθνική αξιοπρέπεια της χώρας διεθνώς, διχάζοντας τον ελληνικό λαό σε ανούσια θέματα περιστρεφόμενα γύρω από τις ψυχικές διαταραχές και τις σαρκικές ανάγκες των ολίγων και ωθούν τους Έλληνες να διασπαστούν σε μικρά ‘’έθνη’’ εντός του έθνους ή σε μικρές επιθετικές κοινότητες εναντίων της μεγάλης μας ελληνικής ορθόδοξης κοινότητας μας!

Οι άνθρωποι αυτοί έχουν απολέσει προ πολλού την ελληνικότητα τους, όπως και την θρησκευτικότητα τους. Έχουν λησμονήσει την κοινωνικότητα τους και έχουν κρατήσει μόνο μια ετεροπροσδιορισμένη διαφορετικότητα. Η αξία τους ως μονάδες και ως ψυχές δεν κρίνονται με βάση κάποιο προσωπικό κατόρθωμα ή κάποια ανθρώπινη επινόηση σε κάποιο σημαντικό επιστημονικό κλάδο αλλά καθαρά με βάση την επιλογή του παρόμοιου ερωτικού συντρόφου και τον τρόπο της ερωτικής τους συνεύρεσης.

Οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν ξεφύγει όπως λέγανε οι παλιοί από τις νομικές φόρμες και τα κοινωνικά ήθη απλώς…
Οι άνθρωποι αυτοί έχουν ξεφύγει δυστυχώς νοητικά, μιας και το συνειδητό μέρος του εγκεφάλου τους έχει παραχωρήσει τη θέση του στο υποσυνείδητο..
Οι άνθρωποι αυτοί έχουν υποστεί ψυχικό βιασμό σε κάποια σημαντική περίοδο της ζωής τους με αποτέλεσμα να οδηγηθούν στην παρεκτροπή και νομοτελειακά στην εντροπία..
Οι άνθρωποι αυτοί δεν χρειάζονται εξορία, φυλακίσεις ή ξυλοδαρμούς αλλά ψυχοθεραπεία γιατί είναι ψυχικά ασθενείς και πνευματικά δηλητηριασμένοι.
Μένει μόνο να το παραδεχθούν για να βοηθηθούν!

*(Παράφρονες, Ανισόρροποι, Ψυχοπαθείς και Σχιζοφρενείς)

Advertisements

1 thought on “Tο εθνικό, το διαφορετικό και το ανώμαλο

  1. mania val

    ξεφτιλες φασιστες
    θανατος στη »πατριδα» σας και στο »εθνος»

Το σχόλιό σας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.